Monday, August 30, 2010

No WorK

08:30:2010

Udah 20 ramadhan ari nie...Alhamdulillah All Is Well..After a long no post , ini baru nak blog again.Pijam celik dah 3 tahun me kat co nie...besh ker tak besh?Memang tak de jawapan specific but I LOVE MY JOB psyco diri sendiri. Dulu me selalu lompat kija here and there,from International bank to local back,till  1 time felt nothing ,life ups and down.Even pernah menganggur 1 bulan lebeh camtu but still can afford to pay my life.At the end jumpa dis company.50-50 actually to take risk,tapi disebabkan hati berani mati me try..Tup Tup memang me can adapt and gaji pun alhamdulillah cukup nak bayar ape yang patut.Masa dapat offer nie belum kawen...single but not available  ...so boleh banyak joli moli la.HR and management ok.Tak de plak tak pernah tak bayar,even economic down pun masih tetap sama payment untuk staff staffnye...Itu d besh.Previously co located at KL.Sebelah KLCC.Pastu relocate at Damansara.This is reason yg me stay here.Bila umah and opis dekat all cost and time no more waste,boleh buat OT bebanyak and still can layan my bum bum.Itu yg paling besh la.


Today mood nak blog mmg ade...baru ade datang melimpah(kononnyer).
1st : Blog bout si kecik ( My little angel )
2nd : Blog bout buka puasa