Thursday, November 25, 2010

F.R.I.E.N.D.S

  "
Don't walk in front of me, I may not follow.
Don't walk behind me, I may not lead.
Just walk beside me and be my friend.-- Albert Camus " 

My Primary :
Teringat masa sekolah darjah 2 nama dier Shahroliza Zawawi.Tak tau la mana dier pergi.Last me contact dier masa tu we both in secondary school.Huissh dats was liker errr 10  or 15 years ago.Wallawehh.Lama tuh.Masa tue takde dis internet-mukabuka-frienster-myspace-allknots,sanggup dier tulis surat 4 pages pastu every page she sambung² make surat panjang ..hahahaha bukan surat berantai.Tapi memang me enjoy baca coz dalam surat tu dier tulis her new life in secondary,ceh² al maklum la masa nie dah umur belasan tahun  mestila  gurl story besh kan...gosip here n there.Pastu las me tahu she dapat sambung belajar kat Dublin Ireland  buat Doctor.Pastu tak tau la ape jadi lepas tu..tah² dah ade title depan Dr Shahroliza...wah gempak wehh...sebenarnye yang best pasal dier sebab sangat humble n tak kedekut ilmu and paling penting bukan backstab.Masa secondary me tak banyak kawan yg kira close.Tapi bila hang out pergi bandar ade la yg memang muka tu jer kuar.

My U :
Where to start....erm maybe next chapter..ahaks...cos so many sweet n memorable things happen here...its was 3 years wehhh.

Currently :
Me have 5+1 close fwen.Y me sd  +1 cos sorang nie cam Chi*smore Memang happening sangat wid them .Pagi breakfas together,tengahari pun sama,dinner sama and kalo boleh Supper oso.Memang la semua together² sebab we oul satu opis.From me , Nana & Wan and comes Sidt , Zoey & Riny.No backstab itu yang paling penting and this y  we oul can get along.And yang besh ayat Nana " coz we oul tak Hot macam some other people "...Lawak² but it's true..Because ade orang memang berkawan ngan kita sebab duit means if u do have duit u can gather ramai kawan but if u do have nothing memang ermmm hampeh.Ade plak , do fwen with u if u do wear Prada,Gucci n list out urself...hello! please la, is this u call friend.My big NO for those kinda people.Berpijakla di bumi yang nyata.Cermin diri dulu sebelum u nak judge others.Emo plak me..ahaks...Sebenarnye nak cakap u/we oul memang besh..Alhamdulillah.THANKS friends.Bak kata Omputih kan...
"A friend is someone who knows the song in your heart, and can sing it back to you when you have forgotten the words."
- Sent by Donna Roberts

Me and Riny  dah ade family sendiri.Me mother of 1, Riny plak mother of  2.Yang balance tu masih single mingle yer.Tetiba promote bebudak ni plak.Ok back to our topic.What others reason we all close selain above.Mungkin semua nak lepaskan tension kerja so we share to each other.Mane tak nyer kija per day 8 jam ker  12 jam sehari from Monday to Friday.Tak cukup ngan tu tambah ari Sabtu another 4 to 5 hrs.Ni orang ker machine weyyy...U ouls tolong jawab sendiri. For me plak,most of the time lepak sebab nak join gelak ngan cerita diorg nie.Hilang sket tensi wid customer yang kiasu² nie.


    ok dis is our chipsmore
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ZOeY
.
.
.
.
.
.

Sidt
.
.
.
.
.
.
.

Riny
.
.
.
.
.
.

MEan
.
.
.
.
.
.

Nana


.
.
.
.
.
.

Bff :Nana:Sidt:Riny:Me:Wan