Tuesday, November 22, 2011

DramA QueEn

Ari nie 11222011 (Hari selasa).


Nak luah rasa.Tak pasti nape kat dunia nie ade orang macam nie.Nak kata kecik dah tua bangka,nak kata besar belum kawen agi-mungkin ini kot sebabnya.Hidup dier nak main kan hati org jer.Kesian kat orang 'sinin' yg tak tau ape aper tue.Drama here and there.Tak Baek la weh.Cukup cukup la.Udah udah la.Sedar diri diri berpijak di bumi yg nyata.Sesungguhnya tak kemana nyer Drama ko.Mesti suatu hari nanti yg Maha mengetahui akan tau.Tak sekarang mungkin esuk,tak esuk mungkin lusa.Berubah la.Aku bukan orang yang pandai dalam menasihat orang tapi sekadar yg mampu.Isu nyer penat la tengok drama ko.Konon ini la itu la.Tak lepas ko nak belit aku tau juga....wahh kasar nyer rasa tapi lega dapat luah....


Persoalannye : Ape ko nak tunjuk huh ?.Nak kata ade Gucci tak pernah aku nampak,Bucci mungkin la.Ahaks..Stop it pls....Ko sangat kurang kasih sayang kan.Ko tak de tempat bermanja eyh ?Ke ko mmg jenis nak kejar duit yang org 'sinun' boleh bagi.Tak kemana weh..Bak kata hubby,duit mengunung di tarah hari hari habih gak.Astagfirullah.Mengucap panjang.Atau ko saje nak test kot kot Arrow Cinta ko mengena kat orang 'sinun'.Mau lagu...aku boleh kasi...nak dari Kris dayanti_cobalah untuk setia...Hamek...dengar...sedar!!!! Siap wa kasi lu lirik bagi lu dengar....










Cobalah Untuk Setia - Krisdayanti
apalah maumu kasih
kau pilih diriku di dalam hidupmu
nyatanya kulihat kini
tak bisa kau coba untuk setia


sudah cukuplah sudah
ku memberikan waktuku
kau selalu tak bisa
mencoba untuk setia


reff: yang selalu ku inginkan
yang selalu ku nanti
kau coba untuk mengerti
apalah arti mencinta


dan harus kau sadari
bila ingin bersamaku
jangan coba kau ingkari
cobalah untuk setia


masih kah aku diinginkan
masihkah aku di dambakan
masih ada waktu bersamamu
bersamamu akan kujalani hidup






Wahai si gadis,Please stop ur drama,Kalau perlu wake up from your dream babe...


Psyko aku jadi pk pasal si gadis yg kurang kasih sayang nie....




P/s Peace no war !!!!!!